30. јун 2008.

Za iskrene ljubitelje prirode

Ovaj blog je prvenstveno namenjen iskrenim ljibiteljima prirode. Lično se ubrajam u njih. Zbog obaveza, ali i nekih drugih razloga, nemam puno vremena niti mogućnosti da putujem po čitavoj Srbiji, ili obilazim strane zemlje. No, čovek ako je dovoljno kreativan može naćin načina da uživa u puno toga! Možda nemam hiljade i hiljade evra da putujem do Himalaja, ili tropskih džungli, ali mogu da uživam u prirodi koja mi je na dohvat ruke – u planini Avali i njenom predivnom područiju. Tajne i lepote Avale otkrivam već godinama. Verujem da sa za to vreme stekao dovoljno iskustva da mogu i drugima da ga prenesem. Konkretno ja nisam planinar, jer nemam svu potrebnu opremu, ogromno iskustvo, ali sam prirodnjak-rekreativac. Odlazim u pirodu da bih uživao, da bih očuvao svoje zdravlje, našao mir (kada mi treba), ali i da bih uživao u svakom danu, svakom trenu. Boravak u prirodi je višestruko koristan za čoveka. Ali danas, usled brzog gotovo ubitačnog tempa života, mnogi na to gledaju kao gubljene vremena! To naravo nije tačno. Svaki moj izlet u prirodu, a neki su trajali po čitav dan, donosio je meni ali i mojim saputnicima divne trenutke opuštanja i odmora, i još lepša sećanja. Neka su zabeležena i fotografijama, koje ovde postavljam. Iskreni ljibitelji prirode ne dopustite da vam drugi govore šta je dobro za vas a šta ne! Ako se lepo osećate tokom svojih izleta – samo napred! Činite veliku stvar za sebe! Dodatni podsticaj neka vam bude i da je naučno (medicinski) dokazano da fizički aktivnije osobe su vitalnije, srećnije i da drastično smanjuju rizik od srčanih i drugih bolesti! Ako volite prirodu onda to znači i da volite svoje zdravlje. Najlepše je kada oboje čuvamo sa jednakom revnošću.

Нема коментара: